fbpx

Κρατήσεις

EDU-Pulse

by ELEMASYN®

Η ELEMASYN ανακοινώνει την έναρξη νέων δραστηριοτήτων με την ονομασία “EDU-Pulse” για εκπαιδευτικούς, συμπεριλαμβανομένων ημερίδων, workshops, σεμιναρίων κ.λπ., σε συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς όπως το European Schoolnet.

Η πρώτη Ημερίδα EDU-Pulse θα πραγματοποιηθεί στις 18 Μαΐου, στην αίθουσα «Φαίδρα» του St. George Lycabettus Hotel, στην Αθήνα

Η είσοδος για τους εκπαιδευτικούς είναι δωρεάν

Ώρα προσέλευσης: 09:00

Ο Θεμελιώδης Ρόλος των Εκπαιδευτικών:

Ανακαλύπτοντας τα Μαθητικά Ταλέντα.

18 Μαΐου 2024

Η Ημερίδα αυτή είναι μία δράση ιδανική για τις/τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να προωθήσουν την συμπερίληψη, την ενεργό μάθηση και την καινοτομία στο εκπαιδευτικό τους έργο.

Είστε έμπειρη/-ος εκπαιδευτικός ή νέα/-ος στο χώρο της εκπαίδευσης; Ελάτε μαζί μας σε αυτή την ενδιαφέρουσα Ημερίδα, η οποία έχει στόχο να εξοπλίσει τις/τους εκπαιδευτικούς με εργαλεία και στρατηγικές που απαιτούνται για τη δημιουργία συμπεριληπτικών κι ενεργών περιβαλλόντων μάθησης.

Η Ημερίδα EDU-Pulse της ELEMASYN®, η οποία διεξάγεται σε συνεργασία με το Future Classroom Lab (FCL) του European Schoolnet, θα εξερευνήσει διάφορες πτυχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, των μοντέλων ενεργού μάθησης και των καινοτόμων πρακτικών διδασκαλίας. Αυτές οι καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις είναι συνέπειες του διαρκώς εξελισσόμενου κόσμου, εκείνου, δηλαδή, της ψηφιακής μετάβασης και τεχνολογικής επανάστασης.

Έτσι, αυτή η Ημερίδα θα εμβαθύνει τόσο στον τομέα της ψηφιακής και μιντιακής παιδείας όσο και στο μέλλον της παιδαγωγικής σε διεθνή περιβάλλοντα.

Ο στόχος της Ημερίδας

Κατανόηση διαφορετικών τύπων συμπερίληψης

Η κατανόηση της σημασίας της συμπερίληψης και η εξερεύνηση στρατηγικών για τη συμπερίληψη μαθητριών και μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο και μαθησιακές ανάγκες.

Σχολική τάξη και Συνέδριο – Ένα μοντέλο ενεργού μάθησης

Η απόκτηση εισαγωγικών γνώσεων σχετικά με το εκάστοτε μοντέλο ενεργού μάθησης, καθώς και η πρακτική τους εφαρμογή στα Συνέδρια της ELEMASYN®.

Εφαρμογή της ψηφιακής και της μιντιακής Παιδείας στην ενεργό μάθηση

Η ανακάλυψη τρόπων ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων και της μιντιακής Παιδείας, αλλά και η πρακτική τους εφαρμογή στην τάξη, στο πλαίσιο της ενεργού μάθησης.

Future Classroom Lab Pedagogical Verbs

Η σημασία της συμπεριληπτικής μάθησης στο περιβάλλον της τάξης του μέλλοντος.

Σχεδιασμός μαθησιακών δραστηριοτήτων και μοίρασμα εμπειριών – Τα Συνέδρια της ELEMASYN®

Τα Διεθνή Μαθητικά Συνέδρια της ELEMASYN® ως μαθησιακές δραστηριότητες που ενσωματώνουν εκπαιδευτικές τεχνολογίες και φιλοξενούν μαθήτριες και μαθητές με μαθησιακές ιδιαιτερότητες.

Θεματολογία:

«Αποδοχή της ποικιλομορφίας (diversity): Στρατηγικές για συμπεριληπτική εκπαίδευση»

• Κατανόηση της σημασίας της συμπερίληψης στην τάξη
• Εξερεύνηση διαφορετικών τύπων συμπερίληψης και των επιπτώσεών τους στη διαδικασία της μάθησης
• Εφαρμογή συμπεριληπτικών εκπαιδευτικών μεθόδων για την υποστήριξη μαθητριών και μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο και μαθησιακές ανάγκες

Ενθάρρυνση μαθητριών και μαθητών μέσω της ενεργού μάθησης: Μια προσέγγιση για τη σχολική τάξη και τα Μαθητικά Συνέδρια»

• Εισαγωγή στα μοντέλα ενεργού μάθησης και τα οφέλη τους
• Εξερεύνηση του πώς οι αρχές της ενεργού μάθησης μπορούν να εφαρμοστούν, τόσο στη σχολική τάξη, όσο και σε ένα συνεδριακό περιβάλλον
• Στρατηγικές προώθησης της συνεργατικής μάθησης και της κριτικής σκέψης, μέσω των τεχνικών της ενεργού μάθησης

«Ενδυνάμωση της εκπαίδευσης με ανάπτυξη δεξιοτήτων μιντιακής και ψηφιακής Παιδείας»

• Ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακής και μιντιακής Παιδείας στους εκπαιδευτικούς
• Ενσωμάτωση της ψηφιακής και μιντιακής Παιδείας στις πρακτικές της ενεργού μάθησης
• Πρακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της κριτικής σκέψης και του ελέγχου εγκυρότητας του ψηφιακού περιεχομένου

«‘Παιδαγωγικά Ρήματα’ για τη συμπεριληπτική μάθηση: Εργαλεία από το Future Classroom Lab (FCL)»

• Κατανόηση του ρόλου των παιδαγωγικών ρημάτων στην προώθηση συμπεριληπτικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων
• Τα διάφορα ‘παιδαγωγικά ρήματα’ στην πράξη: Διαδραστικές δραστηριότητες σε ένα «Εργαστήριο της Τάξης του Μέλλοντος»
• “Παιδαγωγικά ρήματα” και βελτιωμένα εκπαιδευτικά αποτελέσματα: Μια ανακεφαλαίωση

«Σχεδιάζοντας συμπεριληπτικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες: Συμπεράσματα από τα Μαθητικά Συνέδρια της ELEMASYN®»

• Εξερευνώντας το πώς Διεθνή Μαθητικά Συνέδρια, όπως αυτά της ELEMASYN®, ενσωματώνουν εκπαιδευτικές τεχνολογίες για να φιλοξενήσουν διαφορετικούς μαθητές και μαθήτριες
• Περιγραφή εμπειριών και καλών πρακτικών για το σχεδιασμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που προωθούν τη συμπερίληψη και την προσβασιμότητα
• Στρατηγικές ενσωμάτωσης των οικουμενικών αρχών για το σχεδιασμό συνεδριακών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων

Άλλα θέματα:

• Μετάβαση από μια στατική σε μια δυναμική τάξη
• Σχεδιασμός του χώρου και της τεχνολογίας στην ενεργό μάθηση
• Στρατηγικές αξιολόγησης για περιβάλλοντα ενεργού μάθησης
• Προώθηση της δημιουργικότητας, της κριτικής σκέψης και της μάθηση βάσει έργου μέσω των Συνεδρίων της ELEMASYN®
• Ενθάρρυνση της συνεργασίας και της μάθησης βάσει έργου μέσω της ψηφιακής και μιντιακής Παιδείας

Οι Εισηγητές της Ημερίδας

Gareth Cort

“Everywhere all the time”, European Schoolnet®

Gareth Cort is an independent online safety expert. He has been part of the Digital Citizenship Team at European Schoolnet since January 2021 and also provides regular consultancy and services for the UK Safer Internet Centre […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βάνα Καρβούνη

Φιλόλογος, MSc στην Ειδική Αγωγή

Η Βάια Καρβούνη υπηρετεί τους σκοπούς της εκπαίδευσης ως Φιλόλογος στην Θεσσαλονίκη με πολύχρονη εμπειρία στο αντικείμενό της σε ευάριθμους εκπαιδευτικούς ομίλους της ίδια πόλης. Έλαβε την κατάρτισή της […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δρ. Δημήτριος Καλαϊτζίδης

Iδρυτής του Δικτύου Εκπαιδευτικών Αειφόρου Σχολείου & Διδάκτωρ Δημοκριτείου Παν/μίου Θράκης

O Δρ. Δημήτριος Καλαϊτζίδης είναι Διευθυντής στο Ράλλειο Γυμνάσιο Θηλέων Πειραιά, ιδρυτής του Δικτύου Εκπαιδευτικών Αειφόρου Σχολείου και Διδάκτωρ Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δρ. Κατερίνα Γλέζου

PhD., M.Sc., M.Ed., Scientix Ambassador, EU CodeWeek Leading Teacher, Ερευνήτρια

Απέκτησε πτυχίο Φυσικών Επιστημών το 1990 και μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης “Μετεωρολογίας – Φυσικής Περιβάλλοντος” το 1994 από το Τμήμα Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών […]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Φόρμα Συμμετοχής

  • Κράτηση Θέσεων

Στοιχεία Σχολείου

Στοιχεία Συμμετέχοντος/Συμμετέχουσας Εκπαιδευτικού

Κατανοώ πως οι θέσεις για την Ημερίδα είναι προκαθορισμένες και πως θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Δεσμεύομαι να ενημερώσω σε περίπτωση που δεν μπορέσω να παρευρεθώ.

In Partnership with:

ELEMASYN® is a partner of the Future Classroom Lab program
by European Schoolnet.

ELEMASYN® is a partner of the STEM DISCOVERY CAMPAIGN program
by European Schoolnet.

ELEMASYN® is a partner of the CULTURE ACTION EUROPE.